expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, July 3, 2017

A places I have been to

In today's post i will give you a summary at a glance all the places where I was, which I visited, and I described to you on the blog. In a nutshell, I give them one at a time, you can find out what to see while in Tampa and surrounding areaas. I hope that I will help in planning your vacation and you will have a small hint.
  1. Sarasota
  2. Lithia Spring
  3. Ybor
  4. St. Petersburg
  5. Uniwersal Studio
  6. Islands of adventure
  7. Saint Augustine
  8. Palatka
  9. Savannah
  10. Dunedin
  11. Eureka Springs Park
  12. Bradenton and Cortez Beach
  13. Tarpon Spring
More information about cities can be found by clicking on the link provided. Happy reading

20 comments :

  1. O JACIE! :O Jakbyśmy chciały być w tylu miejscach. Zazdrościmy

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedziecie, tylko planujcie i realizujcie marzenia

      Delete
  2. Zazdroszczę *_* Piękna miejsca ♥ Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  3. Bardzo pokaźna lista. Nie wiem od czego zacząć, bo na pewno wszystkie miejsca są piękne i mają w sobie coś wyjątkowego :).

    ReplyDelete
  4. O kurczę, sama chciałabym być w takich miejscach.

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę Ci! Ja jedynie mogę się pochwalić kilkoma miastami we Włoszech i jednym w Szwecji. Ty natomiast masz naprawdę pokaźną kolekcję. W wolnej chwili na pewno zajrzę do kilku artykułów, bo widzę, że są bogate w naprawdę ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez byłam we Wloszech piekne miasto. Wszystko przed Tb od czegos trzeba zaczac;-))

      Delete
  6. Podziwiam Cię za odwagę :)
    zawsze chciałam podróżować, jednak zawsze bałam się wyruszyć w nieznane i zostawić znajome kąty. Nie wiem, czy potrafiłabym odnaleźć się gdzieś tak samo dobrze, jak Ty odnalazłaś się na Florydzie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to nie jest łatwe. Ale z drugiej strony nie mozna byc sie zycia i byc wycofanym bo wowczas wszystko co najlepsze Nas ominie.

      Delete
  7. Zazdroszczę ! Ja nie mam tak pokaznej listy

    ReplyDelete
  8. Bardzo Ci zazdroszczę. Wyjazd do Stanów to moje ogromne marzenie już od dzieciństwa. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staraj się robić wszystko żeby zrealizowac marzenia. Może spróbuj jako au pair.

      Delete
  9. O jej jak ja Ci pozytywnie zazdroszczę! Piękne miejsca.
    Buziaki

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę, miejsca są cudowne.

    ReplyDelete
  11. Strasznie zazdroszczę - to musiały byc super podróże zazdroszczę bardzo - chociaż moim faworytem do tej pory była tajlandia!
    Zapraszam do mnie na post o tegorocznym Openerze - będę bardzo wdzięczna jak zajrzysz.
    https://zozolekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Na pewno odwiedzę ten post w przyszłym roku, gdy będę planować wakacje. Super post :D

    ReplyDelete
  13. Imponujące. Skąd ty znajdujesz tyle czasu na podróże... Pozazdrościć. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Ty tez bys znalazl uwierz mi;-)) Zwiedzanie to przyjemnosc, pamietaj;-))

    ReplyDelete