expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 23 lipca 2017

Sylikonowe wkładki

Nie ma dla nas nic bardziej pomocnego niż silikonowy biustonosz czy raczej silikonowe wstawki. Odkryłem je przypadkowo, wszystko przez moją suknię z dużym dekoltem do której nie pasował biustonosz. Nie miałam odpowiedniego biustonosza, który podniósłby mi fajnie biust a jednocześnie byłby niewidoczny. Wszystkie moje staniki były poza sukienką i było je po prostu za bardzo widać.


Dlatego użyłam wujka google i poszukałam troche za magicznym biustonoszem. W ten sposób znalazłam sylikonowe wkładki. Są one bardzo wygodne i praktyczne w codziennym użytkowaniu. Są one wielokrotnego użytku. Możesz je nosić do bluzki bez rękawów, bluzki bez pleców, sukienki lub bluzki z głębokim dekoltem. Jedyną rzeczą, o której należy pamiętać, to nie stosować ich po nałożeniu balsamu na ciała, ponieważ będą się odklejać. Pamiętaj również, żeby nie zamaczać ich w wodzie, bo stracą przylepność. Ja mam już swoje kilka miesięcy i świetnie się spisują. Dopasowują się ładnie do biustu i super przylegają do biustu. Są one w różnych rozmiarach więc znajdziesz coś dla siebie. Sylikonowe wkładki to również dobry sposób na powiększenie piersi. Kiedyś zastanawiałam się jakim cudem te dziewczyny z TV mają tak ładnie podniesiony wysoko biust. Odpowiedź jest prosta, noszą te same wkładki. W Internecie znajdziesz mnóstwo sylikonowych wkładek o różnych kształtach. Ceny również będą się znacznie różnić. Za moje sylikonowy biustonosz zapłaciłam około 5 USD i jestem bardzo szczęśliwy i mogę szczerze je polecić. . Po ich zdjęciu połóż je na półce z folią pokrywającą je od strony wewnętrznej przed kurzem. Będą one dobrym rozwiązaniem dla twoich kreacji. Jest to dość tani i interesujący wynalazek.




21 komentarzy :

  1. Wiele o nich słyszałyśmy i chyba musimy skorzystać! :) Prezentują się rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele o nich dobrego, wyglądają znakomicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, suuper sprawa, a pierwszy raz o nich słyszę. Często mam taki problem, że mi biustonosz spod sukienki wystaje i zawsze mnie to złości.

    Pozdrawiam! :)

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O rewelacja, może sama się pokusze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda !
    Jaki ciekawy wystrój bloga !
    Pozdrawiam i zapraszam :D https://goldwish.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam, ale niestety u mnie się nie sprawdziło...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dziewczyn z mojego otoczenia używała tego produktu i byly zadowolone. Swietna alternatywa dla stanika gdy chcemy wlozyc sukienke bez ramiączek. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety sie niesprawdzily ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie korzystałam jeszcze z silikonowych wkładek, ale z tego co widzę, mam czego żałować, bo wydają się one naprawdę praktyczne. Zawsze miałam problem z dobraniem biustonosza do sukienki, tak żeby nie prześwitywał i żeby był jak najmniej widoczny.
    Poszperam w internecie być może znajdę takie wkładki, które najbardziej będą odpowiadały moim potrzebom.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rozwiązanie szczególnie na lato - a cena rzeczywiście przystępna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rozwiązanie szczególnie na lato - a cena rzeczywiście przystępna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna cena, jednak jest coś , że bym tego nie założyła, chociaż to bardzo fajne rozwiązanie do sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie ostatnio myslałam nad ich kupnem ;)
    świetny post ;)
    zapraszam do siebie: http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam takie i niestety, ale nie da się ich nosić, bo się odklejają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm...Wydaje się mi, że zależy to od firmy

      Usuń
  15. Dużo o nich słyszałam, miałam nawet je zakupić, ale właśnie bałam się, że będą się odklejać :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat szukałam takiego stanika do mojej sukienki na wesele!
    Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Korzystam z takich jest to idealny wynalazek kiedy musimy ubrać bluzkę bez pleców lub mocno wyciętą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio dużo tego w internecie, jestem bardzo jego ciekawa. Czas chyba zamowić:)

    OdpowiedzUsuń