poniedziałek, 10 lipca 2017

Matnatee Historical Village Park

By writing a post about  Bradenton I mentioned that I would return to this post, due to the place we were not able to visit because it was closed. This weekend we reached the destination, the Manatee Hstorical Village.  


It is a small open-air museum on Manatee Island in Florida. The museum complex consists of the Wiggins General Store of 1903, a boat making workshop, a 1912 home, a smokehouse, a sugar cane mill, a barn, a church, a courthouse, a scjool and a steam engine. The advantage of this place is that you can move in history and see how florida ancestors lived, how their houses looked, their equipment, the rooms in which they worked.

The museum allows you not only to reach out to history but also to discover many interesting buildings. What is cool is that you can touch these things, go inside, take pictures. An additional advantage of the place is a large car park and free entrance.

Places like Manatee Historical Village are unique for many reasons. The most important of these is a preserved story, which is not much in America, then the old houses and the character of the city, which is also not in the United States. For those who like history, culture, are curious how our ancestors lived this place would be great.
What is most interesting to me is the opportunity to see the oldest court in Florida or a school of 20 students. The history, cultural richness, scent of old houses and moving to 1800 is the most wonderful.

Although the park is not large I would definitely recommend visiting this place.




Wiggins store służył jako sklep, natomiast 2 piętro było hotelem dla podróżujących






pokój hotelowy

dawniejsza toaleta ;-))
inny przykład tamtejszej toalety 



pracownia łodzi

Miasteczko Manatee  





przykładowa sypialnia  
jadalnia 
kuchnia 

wyposażenie kuchni
dawna pralka

typowy amerykański dom


kościół z 1887 roku




sąd 1860 rok 








szkoła



skrzynka na listy




17 komentarzy :

  1. Podobają mi się takie klimaty. Może za 20 lat się w tamte rejony wybiorę z mężem. Pomarzyć można 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznijcie zbierac i uda Wam sie przyleciec;-))

      Usuń
  2. Piekne zdjecia! :) kurde tam na Florydzie mnie nie widzieli, zachecilas mnie do sprawdzenia :)
    Zapraszam do siebie! :) bede zagladac co u Ciebie
    www.xleanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, ciekawy post. Z chęcią sama bym odwiedziła tą miejscowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Jejku bardzo bym chciała odwiedzić to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Ameryce (to takie moje małe marzenie), więc dodaję i będę śledzić Twoje losy :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia i historia ktora z nich az bije. Marzy mi sie wyjazd do ameryki aby pozwiedzać, pożyć ich życiem oraz troche odpoczac. Swietny post, Zazdroszcze! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Ameryce, czytając twoje posty mam coraz większą ochotę, żeby się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis! Aż mam ochotę kupić bilet, polecieć tam i zwiedzić opisane miejsca przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Ameryce, mimo to, mam zamiar kiedyś to zmienić 😄 Świetne miejsca! Watpie żeby udało mi się je zwiedzić, ale pomarzyć zawsze można 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie to wszystko wygląda! Z chęcią bym kiedyś pojechać na Florydę, marzenie z dzieciństwa, które "nie wygasło" :D
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecia! 😍 Chętnie bym sie tam wybrała, ale niestety to sie nigdy nie wydarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia , z chęcią bym zobaczyła to miejsce : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow bardzo fajne miejsce, najbardziej urzekła mnie szkoła :)

    OdpowiedzUsuń