expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 18 lipca 2017

Alexa

Dzisiaj opowiem Wam o nowym odkryciu technologicznym, o którym niektórzy już słyszeli, a inni dopiero się dowiedzą. Alexa Voice Service (AVS) w skrócie Alexa to najnowszy wynalazek na rynku. Czym jest Alexa?


Alexa jest obecnie bardzo dobrze znana na rynku amerykańskim i jest własnością wielu Amerykanów. Jest to urządzenie głosowe lub Echo, które zapewnia możliwość interakcji z urządzeniem za pomocą głosu. Możesz go używać do odtwarzania muzyki, ustawiania alarmu, zadawania różnych pytań, znajdowania dobrej restauracji lub najbliższego przystanku itp. Alexa musi być często używana, aby dopasować się do twojej wymowy, słownictwa i osobistych preferencji. Kupując Alexę, musisz pobrać aplikację z Amazon do programu.



Jeśli chcesz więcej usług, musisz zapłacić za doładowanie. Cena Alexy zaczyna się od 40 USD. Mam echo Dot.

Jak sobie z tym poradzić?

Za każdym razem, gdy zadajesz pytanie zaczynasz od wymówienia nazwy "Alexa", a następnie zapala się światło i ponownie zadajesz pytanie. Jak już wspomniałem, możesz poprosić o wszystko, na przykład o najlepszego lekarza w okolicy, jaki film będzie w dzisiejszym kinie, który jest ostatnim autobusem. Możesz także zapisywać notatki i przypomnienia. Podobne usługi są dostępne na smartfonach i komputerach Mac, na których masz Siri, z którymi możesz także rozmawiać i zadawać pytania.


Swiatełko jest wtedy gdy powiecie Alexa

miejsca na ładowarkę








28 komentarzy :

  1. Bardzo fajne urządzenie, wydaje się być dość przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe urządzenie, nie słyszałam jeszcze o nim. Interesujący post. ^^

    zamknietawpozytywce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję się mi, ze w Polsce jeszcze jest mało znany.

      Usuń
  3. O proszę, ciekawe urządzenie :)
    Mój nowy post, byłoby fajnie, jakbyś zerknęła :) https://karolinaiwaniec.blogspot.com/2017/07/spedzmy-produktywnie-te-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym takie mieć 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite urządzenie, pierwszy raz o nim słyszę i jestem pozytywnie zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne urządzenie, o takim jeszcze nie słyszałam haha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jest przydatne, ale podobnie działa telefon, w którym możemy znaleźć wszystko, więc czy potrzebne. Zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny gadżet! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow po raz pierwszy o nim słyszę ! Ale coś czuję że pojawi się w niedalekim czasie w Polsce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że w niedalekiej przyszlosci zagości w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne urządzenie
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, wygląda naprawdę ciekawie :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! <3
    PS: I follow you, you can follow me back. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne urządzenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i przydatne urządzenie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o takim czymś :)
    W zasadzie wydaje się spoko, pozdrawiam gorąco!
    Nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe. Jeszcze o takim cudeńku nie słyszałam. Wydaje się interesujące

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super! Ta opcja ze światłem jest super, haha. Korzystałam z kilku głośników ale żaden nie mial takiej funkcji. Pewnie fajnie sie sprawdza. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Sam chciałbym mieć Alexe.

    OdpowiedzUsuń